Terima Kasih Inter Moves Workshop untuk Servis dan harga yang TIPTOP!!!!

by - December 01, 2019



Dalam melalui kehidupan seharian yg busy dgn tugas kerja office, tugas sebagai influencer/blogger serta study PJJ dan juga tugas seharian seperti menguruskan rumah dan anak, ia akan berjalan dgn lancar jika ada kereta. Bayangkan jika kereta i rosak atau tersadai di workshop, segala tugas dan rutin i akan jadi terbantut. 


Selain itu, jika i nak  menghantar kereta i ke workshop untuk menjalani rutin servis, i terpaksa menunggu untuk tempoh yang agak lama untuk kereta  siap di servis Disebabkan itu tentu sahaja segala aktiviti rutin akan tergendala. Silap haribulan memang sepanjang hari kat workshop la jawabnnya.

Bila kereta rosak atau perlu diservice macam biasalah, mestilah melibatkan kos yang tinggi dan bayangkan kos menjada maintenance kereta adalah lebih tinggi dibandingkan dengan hal urusan sendiri. Huhu.. sebab tula kalau boleh nak sangat cari port' workshop yang boleh selesaikan semua masalah i ni. Thank God. i dah jumpa workshop yang mampu untuk menyelesaikan masalah ini. 


Kali pertama i hantar kereta untuk diservis di Inter Moves Workshop yang terletak di Jalan Sg Rasau, Klang. I dapat tau yang semua jenis servis dan repair boleh dilakukan di workshop ini. menarik tak? Pada i walaupun ia jauh dari kediaman i tinggal tapi perkhidmatan yang mereka lalkukan pada kereta i amat berbaloi dan i amat berpuas hati. lagipun i dapat tau dari owner workshop ni sendiri yang workshop ini telah menjalani operasi sudah hampir 20 tahun dan tentu sahaja pelbagai pengalaman yang mereka telah temui melalui permasalahan yang melibatkan kenderaan empat roda ni.



Brakes, Maintenance and Repair adalah servis yang boleh dilakukan oleh workshop ini untuk semua kereta.





Setibanya i di workshop ini, 27 point inspection ke atas seluruh bahagian kereta akan dilakukan untuk mengenalpasti sebarang kerosakan, kecacatan atau potensi kerosakan atas kereta i naiki. Tak sampai 5 minit diaorang berjaya mengenalpasti health condition kereta i. Alhamdullilah kali ini tiada masalah kerosakan pada kereta. Semuanya ini boleh dikesan dalam tempoh 5 minit sahaja. Jadi kali ini kereta i hanya perlu diservis saja.




Workshop ini menyediakan full servis dan 27 point checks untuk semua jenis jenama kereta baik tempatan mahupun import. Bagi minyak enjin, workshop ini menyediakan high quality dan premium grade enjin oil + oil filter dengan harga serendah RM90 je untuk. Murahnya. Terkezut mak.

Bagi tempoh 9-14 Disember ini, jika korang hantar kereta untuk di servis, diskaun RM20 akan di berikan bagi setiap full servis. So jom grab peluang ini dan hantar kereta korang ke Inter Moves Workshop. Workshop ini dibuka setiap hari dari pukul 9am-6pm pada Isnin - Sabtu dan Ahad pada 9am-1pm. Jadi kunjungilah workshop ni hari ni juga dan i jamin korang akan pasti berpuas hati dengan servis mereka.


Ok jom balik, keta i dah selesai servis semua, siap redeem voucher RM20 lagi sebab selagi boleh jimat i akan berjimat. So Korang apa lagi jom..vrooommmm ke  Inter Moves Workshop yang terletak di Jalan Sg Rasau, Klang

You May Also Like

0 Comments

Bismilahirohmanirrohim

Powered by Blogger.