PASTI JIMAT DENGAN MB BERBALOI PUASA PROMOTION

by - May 02, 2020


Dah masuk Bulan Ramdhan mestilah akan ramailah berkongsi menu masakan untuk dijadikan juadah berbuka, bertepatan pula dengan tempoh berkurung ni (MCO). So lagi giat lah masing-masing mereka juadah bagi menaikkan selera Ketika menjamu ahli keluarga kan. Tapi Bayangkan lah apa bila tempoh (MCO) telah dilanjutkan dan semestinya korang akan kehabisan idea nak masa kapa. Yela hari-hari masak tak berhenti, semua resepi dah explore. Jadi tak mustahil kalau dah kehabisan idea untuk masak kan. Jadinya mesti lah para mak-mak terutamanya akan mengadu dah penat, letih, atau taka da idea nak masak. Mengadu pulak kat si suami dengan harapan dapat belas kasihan. Hihihi..






Tentu saja ia menjadi topik untuk di kira-kira kerana jika di minta oleh mak-mak yang mereka tak larat masak dan nak makan masakan luar tentu sahaja suami aku garu dahi. Mahal lah, xcukup lah, Nak-nak musim (MCO) ni semua kena jimat. 





Hurm.. malas nak dalih, haritu I ternampak satu campaign/promosi terbaru dari MarryBrown yang dinama MB BERBALOI PUASA PROMOTION.





Hah dah kenapa berbaloi pulak kan? Nak tahu sebab apa meh I listkan MB Berbaloi Puasa Promotion ni sebab :-




i. Family Meals




Dimana Family Meals promo ni available for delivery and takeaway Serta ada discount Up to 40% tau. Tapi untuk package Buy 1 Free 1 promo Hanya AVAILABLE for takeaway ONLY. Istimewa Ramadan Ramadhan pula hanya available for delivery ONLY.




Tak susah sebab menu lengkap yang disediakan oleh package yang disenaraikan adalah amat CEPAT, MUDAH, paling penting makan ramai-ramai still boleh BERJIMAT dan sangat berbaloi untuk keluarga besar terutama sekali package FAMILY MEALS PROMO. Kira makan besar lah korang kalau beli package ni sebab siap ada nasi lemak segala. Kenyang dan jimat sapa taknak kan.



Tapi korang kalau nak order kena CEPAT!!! Sebab promotion ni hanya available sehingga 23 May 2020. So paham -paham lah kena lah cepat.



Eh jangan susah hati. Memandangkan musim (MCO) ni ada yang malas keluar lah ada yang risau stock menu habis lah, korang boleh order laju laju melalui aplikasi mudah alih pada handphone korang ok. Nah I shared sekali applikasi yang mana convenient korang untuk order siap link ok. I guna GrabFood untuk order.







List of Foodpanda & GrabFood Outlets: https://bit.ly/39g6d2i


NON-participating outlets for takeaway: http://bit.ly/2UcCQIR

Can select from 5 different delivery options (depending on location): https://marrybrown.com/mb-delivery/

Nak tahu lebih lagi boleh layari page rasmi Marrybrown website: https://marrybrown.com/



















You May Also Like

0 Comments

Bismilahirohmanirrohim

Powered by Blogger.