Arissto Coffee RM1 Plan

by - September 01, 2020




Ada orang tidak dapat memulakan hari mereka tanpa secawan kopi, malahan menganggap hari mereka tidak lengkap jika kopi tiada didalam menu santapan utaman terutama sekali waktu sebelum memulakan kerja. Sehinggakan mereka ini dipanggil “coffee addicts”.
Sebenarnya minum secawan kopi setiap tidak akan mendatangkan sebarang ketagihan . Sebaliknya, ia terbukti sangat bagus kerana merupakan salah satu bahan anti oksidan tubuh yang bagus, kata para saintis. Kopi pagi setiap hari memberi anda lebih daripada sekadar peningkatan tenaga. Ia juga terbukti dapat melindungi kita dari diabetes jenis 2, penyakit hati dan menurunkan risiko kegagalan jantung. Tetapi, selain kesihatan terdapat fakta yang lebih menarik mengenai kopi.


Kembali ke masa lalu, kita telah melihat bahawa kopi bukan sekadar minuman. Ia sebenarnya lebih daripada itu. kalau waktu dulu kala, orang berkumpul di rumah untuk berkongsi secawan kopi dan bertukar maklumat. kalau melihat kepada warga emas sekalipun mereka amat mengemari kopi dan sentiasa menikmati bersama hidangan pastri dan ia menjadi rutin
Disebabkan perkara sebegini lah ARISSTO telah mengorak langkah dalam mempebaharui atau lebih layak lagi mencipta sesuati inovasi yang mampu dinikmati semua lapisan masyarakat tanpa halangan dan kerisauan. yang mana matlamat mereka adalah semua mampu menikmati secawan kopi yang berkualiti tinggi dan bertaraf 5 bintang hotel hanya dengan RM1 iaitu ARISSTO Coffee Machine.
Mengapa i katakan secawan ARISSTO Coffee hanya dengan RM1 sahaja? Kerana, Jika dilihat atau dibandingkan dengan harga pasaran untuk kos secawan kopi yang premium boleh mencecah sehingga RM18 secawan. Ia tidak lah baru dan menjadi kebiasaan bagi seseorang pengemar kopi yang sanggup melabur untuk sedutan kopi yang berkualiti setiap pagi sebelum mereka memulakan kerja. Kopi yang menjadi VITAMIN bagi masyarakat kini terutama bagi pekerja yang bergantung penuh untuk mereka bertahan bertugas untuk seharian kerja. Kerana kopi dapat mengaktifkan dan mengelakkan dari mengantuk. Disebabkan inilah kopi menjadi idol bagi pencinta kopi.
ARISSTO berharap agar peminat kopi dapat menikmati ARISSTO Coffee dari Itali dan merasai sendiri kelebihan “RM1 Office Buddies Coffee Plan”  
Dengan “RM1 Office Buddies Coffee Plan” 
Tidak perlu lagi beratur untuk membeli kopi
Tidak perlu lagi memesan kopi dibawa pulang
Tidak perlu lagi minum kopi buruk.

Yang paling penting, rakan pejabat dapat ... Menjimatkan sehingga 75% wang kopi dengan bijak!

Rakan-rakan pejabat dapat menikmati kopi segar dan panas serta kopi sejuk segar yang setanding dengan yang disajikan di hotel-hotel 5 bintang dengan mudah di meja mereka.Dengan Plan RM1 Office Buddies Coffee" pekerja dapat menikmati kopi mahal dan paling penting minum dulu bayar kemudian.Bukankah ia sesuatu yang menarik dan tentu sahaja akan menjadi perhatian umum jika ramai yang ketahui Plan hebat ini.

Pakar kopi ARISSTO adalah berasal dari Itali, setiap rasa adalah resipi kopi yang unik dan hebat yang dibuat oleh ARISSTO Coffee Master. Dari pemilihan kacang, campuran, hingga memanggang, ia dibuat 100% dan dihasilkan di Itali. Master kopi memilih biji kopi berkualiti terbaik termasuk biji Arabica yang ditanam di kawasan pergunungan setinggi 2.000 meter dan di atas permukaan laut dari kawasan penghasil kopi terkenal di dunia seperti Brazil, Columbia, Costa Rica, Guatemala, Togo, Kenya dan Ethiopia. Kemudian di Itali, pelbagai rasa ARISSTO Signature yang unik dikembangkan menggunakan proses pemanggangan kopi tradisional Itali yang berusia lamanya dan indah. Setiap rasa 100% semula jadi, tanpa bahan tambahan dan pengawet tiruan. Resipi kopi kapsul ARISSTO yang dibuat oleh ARISSTO Coffee Master, apabila dimasukkan ke dalam mesin kopi wap bertekanan tinggi, diikuti dengan menekan butang, siapkan secawan kopi yang kaya dan beraroma hanya dalam 30 saat.

Dengan ini ARISSTO telah memberikan kelebihan yang tak terhingga kepada ahli yang menikmati dalam setiap kapsul. ARISSTO menjanjikan akan menyediakan perkhidmatan "Minum dahulu dan bayar 30 Hari kemudian". Setiap Ahli ARISSTO dapat menikmati minuman Kapsul ARISSTO mereka tanpa bayaran pendahuluan. Sebaliknya, mereka akan menerima 60 kapsul secara kredit, bersamaan dengan 60 cawan kopi dan teh untuk dinikmati. Ahli boleh menyimpan kapsul mereka di dalam laci peribadi dan membuat minuman pada bila-bila masa. Kemudian, dalam masa 30 hari, ahli hanya perlu ke laman online ARISSTO untuk jumlah yang mereka perlukan. Untuk mengisi semula kapsul tambahan, buat pesanan secara dalam talian dan stok akan dihantar terus ke depan pintu rumah.Terlalu mudah dan menyenangkan.


Setelah korang atau rakan sekerja melengkapkan pendaftaran Pelan Kopi ARISSTO, mana-mana rakan sekerja di pejabat korang boleh mendaftar sebagai Ahli ARISSTO untuk menikmati faedah besar. ARISSTO memperkenalkan 2 peringkat keahlian dan faedah setiap peringkat tertakluk kepada syarat seperti berikut:

Ahli Premium Ahli Asas

• Nikmati potongan sehingga 15% - 25% ahli untuk semua kapsul
• Nikmati perkhidmatan "Minum Pertama & Bayar 30 Hari Kemudian"
• Nikmati 30 Kredit Kapsul
• Nikmati Jaminan Kepuasan Pulangan Wang 100% sehingga 30 hari

Yuran pendaftaran


RM1 Tahunan
Bayaran Pembaharuan
Minimum RM10
Komitmen Bulanan 20 Kapsul


Ahli Premium


Nikmati diskaun ahli sehingga 15% - 25% untuk semua kapsul
Nikmati perkhidmatan "Minum Pertama & Bayar 30 Hari Kemudian"
Nikmati 30 Kredit Kapsul
Nikmati Jaminan Kepuasan Pulangan Wang 100% sehingga 30 hari
Nikmati diskaun ahli sehingga 20% - 35% untuk semua kapsul
Nikmati perkhidmatan "Minum Pertama & Bayar 30 Hari Kemudian"
Nikmati 60 Kredit Kapsul
Nikmati hingga 60 hari Jaminan Kepuasan Pulangan Wang 100%


Yuran pendaftaran

RM100 Tahunan
Bayaran Pembaharuan RM10
Minimum Bulanan
Komitmen 20 Kapsul

Nikmati 10 Cawan Kopi Premium Terbaik dari Itali dengan harga RM1 Untuk Anda & Rakan Anda


Untuk maklumat lanjut mengenai ARISSTO Coffee boleh layari :-

Website :  https://arissto.com/my/office-buddies-coffee-plan-intro/

# aristo #arisstocoffee #arisstoMalaysia #arisstocapsule #arisstocoffeemachine
#arisstocoffeerm1 #arisstocoffeemaker


You May Also Like

0 Comments

Powered by Blogger.