Merawat secara alami dan tampil cantik menawan dengan yakin dengan Crystal Skin Botanical Beverage dari RISH BEAUTY

by - August 22, 2021



Assalamualaikum, hai korang. Kalini i nak share review satu produk supplement yang mana ia sangat bagus untuk kulit dan juga dalaman kita. Mana tidaknya sekarang dimusim yang penuh panca roba dan virus yang kian giat menyerang tidak kira usia. Memerlukan kita persiapkan diri dengan benteng imunisasi yang kuat selain dari pengambilan vaccine yang disarang kementerian kesihatan.



Vitamin C siapa yang tidak tahu akan kebaikan jika mengamalkan ia dengan cara yang betul dan pula ia adalah nutrisi vitamin yang mampu memulihkan tisu kulit dan melindungi seldari kerosakkan akibat radikal bebas.

kelebihan Vitamin C juga adalah penting untuk pelbagai fungsi fisiologi seperti pembentukan kolagen – sejenis protein yang memberikan struktur kepada tulang, rawan, otot dan saluran darah. Selain itu, vitamin C juga dikenali sebagai antioksida semula jadi yang membantu melindungi sel daripada kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas.




Manusia yang kekurangan vitamin C, tidak boleh menggantikan kolagen di dalam badan mereka.Disebakan itu pelbagai jenis tisu dalam badan menjadi rosak dan ini membawa kepada penyakit dan ia menjadikan luka lambat sembuh.





Nak pula sekarang musim covid dan dengan pemakaian pelitup muka sepanjang hari menjadikan kulit tidak sihat, berlaku irritasi pada kulit wajah dan paling teruk bagi mereka yang mempinyai masalah kulit yang kritikal.

Untuk kegunaan i sendiri adalah kerana diusia yang kian menghampiri angka 40. Pelbagai vitamin dan kolagen tambahan akan i amalkan. Ini bagi menyokong sistem pertahanan badan dan lagi dengan adanya kolagen tambahan dapat melambatkan tempoh penuaan. Ianya berkesan dan lagipula, apa yang i suka sangat dengan produk dari Crystal Skin by RISH BEAUTY ni, selain membaiki stuktur kulit ia juga sangat bagus untuk mengaktifkan sistem metabolisme tubuh. Tentu saja ia berguna bagi mereka yang ingin detox badan. Kerana kandungannya yang sangat bagus untuk kesihatan usus. Boleh nampak kesan ketara dengan 3 sachet ya. I suka sangat, dan rasa minuman segar ni sangat lah sedap. Lapisan kulit i yang selalunya kerap kemerahan dan sejak pakai pelitup muka ni. Kulit kerap menjadi merah n bintik bintik kecil. Untuk tangani masalah ini I mengamalkan minuman kesihatan Crystal Skin Botanical Beverage yang mana sekali gus menghilangkan radang kulit yang dihadapi.


Mana tidaknya kandungan ia selamat dan mempunyai kandungan bahan makanan sunnah, yang selamat diamalkan untuk seisi keluarga. Anak i juga mengamalkan kerana ia membantu kanak-kanak dalam menyokong antibodi di zaman virus yang kian merbahaya. Dan tentu sekali untuk kecerdasannya juga. Eh lupa nak agitahu lelaki pun boleh minum tau. Bagus tau kalau nak kulit cantik dan tona sekata satu badan. To be honest memang pilihan yang bijak jika korang nak start membaiki kulit dan dalaman yang tidak sihat dengan minuman dari Crystal Skin Botanical Beverage ni. Kerana kandungan selamat dan sukatan yang bersesuaian untuk semua lapisan umur.



Korang mesti tahu yang Vitamin C adalah satu kandungan bahan mudah larut dan mampu mencuci usus yang mana, jika usus sihat bermakna badan kita bebas dari toksin dan ia menyerlahkan kecantikkan kulit yang sihat.

Oklah nak share lagi kat korang kalau masih tertanya tentang faedah CRYSTAL SKIN

  • Merawat masalah kulit
  • Mengurangkan jerawat
  • Mengurangkan parut
  • Mengecilkan pori
  • Memutihkan kulit
  • Mengurangkan muka berminyak
  • Kulit kurang kusam dan glowing
  • Menambah kelembapan kulit


Crystal Skin telah diuji secara klinikal dan diyakini dengan keberkesanannya. 
Crystal Skin merupakan produk bumiputra Muslim yang dikilangkan di Malaysia. Kesemua bahan Crystal Skin adalah material gred AAA dan kilang juga berstatus Halal. Kilang mereka juga mempunyai akreditasi GMP (Good Manufacturing Practice), HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point) dan ISO 22000.
Tempoh untuk nampak kesannya adalah berbeza bagi setiap individu. Ia juga bergantung pada level hormon, cara hidup, pemakanan, senaman, kualiti tidur dan juga samada seseorang itu perokok atau tidak. Pengguna Crystal Skin memberi feedback bahawa selepas sebulan, kulit semakin lembab, jerawat makin kecut, parut makin pudar dan kulit menjadi lebih cerah.

Cara pengambilan pun sangat mudah hanya masukkan satu sachet dalam 150ml air dan minum sebelum sarapan pagi.

P/S : macam i sndiri suka makan camtu je, buat macam makan gula2 sugus.. hihi sedappp tau.
 Dan jangan lupa minum banyak air ok.


    Elakkan minuman yang berkafein,beralkokol dan berkarbonat untuk       mendapat keberkesanan yang lebih baik.
    Minum 2 -3 liter air putih setiap hari utk mempercepatkan             proses keberkesanan Crystal Skin.
    Untuk result maksimum Crystal Skin, amalkan gaya hidup sihat          seperti tidak merokok, menjaga pemakanan, mengurangkan makanan       berminyak dan bersenam dengan kerap.


Cepatlah kalau nak grab sebab sekarang diorang ada buat promosi yang mana





Kalau nak tahu lanjut tentang mereka boleh layari Website: https://www.rishbeauty.com/
Facebook :  FACEBOOK

You May Also Like

0 Comments

Bismilahirohmanirrohim

Powered by Blogger.