M3 Body Care produk Organik serta mesra alam Lulusan KKM yang infektif dalam rawatan kesihatan dan penjagaan diri seisi keluarga

by - November 23, 2019






Hi korang, untuk posting kali ini, i ingin memperkenal produk kecantikan yang dihasilkan oleh M3 yang banyak mengeluarkan produk berasaskan organic. Produk pertama yang i guna dan  cuba ialah M3 






Body Lotion. I amat suka produk ini kerana ia amat cepat menyerap kedalam kulit sehingga menyebabkan kulit saya terasa lembab selalu serta wangi yang menyenangkan. Bagi sesiapa yang mengalami kulit kering yang kronik, i yakin solutionnya ialah produk ini kerana ia telah diformulasi dengan bahan bahan organic yang akan memberi kesan lembapan pada kulit. Paling penting losyen ini diperbuat daripada 2 bahan utama iaitu halia dan kunyit. Seperti semua sedia maklum bahawa kunyit serta halia mempunyai kebaikan tersendiri dalam proses remedy. malah ia kekal hingga kini dalam setiap pembuatan makanan dan kini telah dimajukan dengan menjadikan ia asas dalam kecantikkan. Cara pemakaiannya amat mudah. Hanya perlu sapukan selepas mandi di kulit dan mana mana bahagian tubuh korang yang memerlukan sesuatu untuk kelembapan ketara. I baru menggunakan produk ini selama 2 hari, dan secara jujurnya i amat berpuas hati dengan kesan yang baik pada kulit i. I adalah seorang yang mempunyai kulit yang amat sensitif dan kerap diserang eszema, walaupun eczema i sangat mild tapi ia kelamaan akan melarat dan menjadi lebih teruk. Syukur Alhamdulillah dengan menemui losyen badan dari M3 ini. Ternyata ia sangat membantu mengurangkan keradangan eczema i dalam masa yang sama menjadikan kulit i kekal lembab dan sihat.

Produk seterusnya ialah produk penjagaan rambut, M3 Hair Tonic. Produk ini boleh membantu menguatkan, memelihara dan mengekalkan kulit kepala. Selain itu, ia mengandungi gabungan bahan folikel anti penuaan bagi mengurangkan keguguran rambut dan merangsang melanin synthesis. Kelebihan melanin adalah untuk melindungi kulit daripada bahayanya sinaran UV, melambatkan proses penuaan dan menghalang kanser kulit. Cara pemakaiannya ialah dengan menyapu M3 Hair Tonic di kulit kepala dan gosok secara perlahan lahan. Untuk kesan yang terbaik, biarkan ia semalaman dan gunakannya 2 kali sehari. Setakat ini walau belum cukup 7 hari penggunaan i dapat lihat kesan yang memuaskan pada kulit kepada terutamanya , kerana ia menghasilkan rasa segar sejuk pada kulit kepala dan akhirnya rambut kekal terletak dan tidak kelihatan nipis.










Sebenarnya M3 ni dah beroperasi selama 21 tahun sudah dan telah menghasilkan pelbagai jenis produk dibawah jenama M3 ini termasukkalah, Cucian baju, pinggan mngkuk, keperluan asas dalam rumah dan akhirnya produk penjagaan peribadi. Sehinggakan produk yang mengfocuskan kepada sesetengah dikalangan kita yang mula bimbang akan size badan yang meningkat dan ukuran yang bertambah. Tapi M3 telah juga mnghasilakn produk yang berjaya mengurangkan serta mengecilkan perut yang buncit serta badan yang kerap lenguh- lenguh dan sengal badan. M3 juga memiliki produk sedemikian.

Boleh dikatakan En. Vijay amat fokus dan bercita-cita tinggi bila mana beliau telah berjaya menghasilkan produk yang sedemikian bagusnya kerana keseluruhan testimonial yang I baca mendapati Jenama M3 ini amat bagus dan ia adalah Klinikal proven. Dengar kata M3 bakal mengeluarkan lagi 4 lagi produk yang mana ia melinatkan produk rambut (pertumbuhan rambut baru) dan lagi belum diputuskan secara rasmi.





Yang menariknya lagi adalah M3 kini sedang mencari stokis dan agent yang ingin bergerak seiring dalam menjayakan produk M3 ini ke peringkat lebih tinggi dan lagi M3 juga mensasarkan jualan yang mampu memberi jaminan pulangan keuntungan kepada yang berminat menyertai M# sebagai agent atau stokis.

Jadi untuk tidak membuang masa lagi dan kalau berminat tahu lebih lanjut korang boleh layari website rasmi M3 di M3BodyCare atau Instagram page mereka : @M3bodycare atau like Facebook mereka di : https://www.facebook.com/m3bodycare/ nescaya korang akan menikmati pulangan yang lumayan.

You May Also Like

0 Comments

Bismilahirohmanirrohim

Powered by Blogger.