Vitamine, satu solution yang mana boleh memberikan khidmat nasihat atau advisor setelah mengesan kekurangan vitamin dan zat galian yang dalam untuk tubuh kita.

by - November 23, 2019



Dalam mengharungi kesibukan samada urusan kerja atau keluarga, korang mungkin terlupa atau tidak ada masa untuk memikirkan mengenai isu atau masalah kesihatan korang. As long korang masih sihat dan tiada masalah kesihatan buat masa ini , anda rasa tidak perlu untuk mengambil sebarang bentuk supplements samada vitamin, zat zat galian dan sebagainya.


Bergambar dengan Founder muda Mr Juan selepas sesi briefing mengenai perkhidmatan Vitamine.

Agak salah tanggapan itu. Di masa kita sihat ni la kita patut menitik beratkan kesihatan kita dan memantapkan lagi sebarang kekurangan baik dari segi vitamin, zat galian dan sebagainya bagi mengutuhkan lagi keupayaan body kita untuk menangkis segala bentuk virus dan kuman yang boleh menganggu dan menyerang sistem tubuh badan kita.Ini adalah salah satu effort bagi memastikan sistem predaran antibodi badan kita sentiasa terjaga.


Oleh itu dalam posting i kali ini i ingin memperkenalkan Vitamine, satu solution yang mana boleh memberikan khidmat nasihat atau advisor setelah mengesan kekurangan vitamin dan zat galian yang dalam untuk tubuh kita.

So bagaimana proses untuk melantik Vitamine sebagai ‘vitamin advisor’. Mudah saja. Mula mula korang dikehendaki untuk membuat temujanji samada pergi ke pejabat Vitamine atau pihak Vitamine yang akan pergi ke tempat yang korang pilih.Juga khidmat temujanji juga boleh dibuat melalui scan QR Code bagi menempatkan tarikh yang korang available  datang untuk checkup.

Vitamine mempunyai state-of-the-art equipment yang mampu mengesan sebarang kekurangan dari segi bentuk vitamin dan zat galian di dalam tubuh korang. Setelah mengesan kekurangan vitamin secara specific samada vitamin B atau E sebagai contoh. Vitamine akan mengesyorkan vitamin itu dan menyediakan supplements dalam tempoh tersebut dan seterusnya. So korang tidak perlu pergi ke pharmacy untuk mendapatkan supplements tersebut. Mudah bukan?!

Untuk mendapatkan supplements supplemnets ini di pharmacy, korang terpaksa melalui proses pemilihan dimana lebih kurang 100 jenis supplements dari pelbagai brands. Dengan Vitamine, ia akan menyesyrokan pilihan supplements terbaik untuk keperluan badan korang  kerana kepakaran Vitamine dalam bidang ini.

So, urusan menjadi begitu mjdah dan menjimatkan masa tentu sekali jika memilih perhidmatan  Vitamine. Korang akan memnerima supplements korang at a doorstep. 

Kemudahan ini , tentu sahaja mampu membantu terutamanya dari kalanagan kita yang mempunyai orang tua dikampung, dan kadangkala amat sukar untuk monitor bekalan vitamin yang sepatutnya mereka ambil setiap kali. Dan ia juga memudahkan bagi mereka yang mempunyai jaduan yang terlalu sibuk dan berada di luar kawasan kerana dengan Vitamine, mereka mampu menguruskan segala dan apa yang korang perlu lakukan hanyalah dengan menempah temujanji korang dan dapatkan khidmat nasihat dan seterusnya bekalan yang diperlukan oleh tubuh badan akan disediakan oleh pihak Vitamine. So apa lagi, jom, subsbribe lah dengan Vitamine untuk kemudahan dan kelengkapan supplements terbaik bagi mengekalkan kesihatan korang sentiasa berada dalam keadaan terbaik selama lamanya. 


You May Also Like

0 Comments

Bismilahirohmanirrohim

Powered by Blogger.