Yang menarik di Langkawi selepas PKBB

by - July 20, 2020



Assalamualaikum korang, lamanya blog i ni menyepi. Maklumlah sekarang ni too many chores yang i kena catch up sampai tak cukup tanah nak reach all the updates. Tapi alhamdulillah selepas kebenaran merentas negeri bulan lepas. Berpeluang juga ke Langkawi yang mana kali terakhir i kesana dulu..hurm tak ingat dah bila. sebab dah lama sangat.

Penginapan 3hari 2malam memerlukan kawasan yang sempurna bagi mendapatkan pengalaman dan relief kan segala stress sepanjang PKP. Yela mana tidaknya semua tidak dibenarkan kemana mana. Bila kesempatan untuk beraktiviti semula haruslah memilih destinasi dan tempat menginap yang value untuk kenangan. betul tak?.

jadi Kami memilih untuk menginap di Telaga TerraceBoutique Resort Langkawi. Telaga Terrace Boutique Resort menawarkan penginapan di kawasan Pantai Cenang yang tenang. Berdekatan dengan kawasan riadah pantai yang mana memudahkan korang kalau ingin ke pantai. Membeli belah barangan cenderamata atau melepak melayan buskers sambil menikmati sunset di persisiran pantai.









Dari entrance maybe korang nampak sangat simple dan ringkas, tapi kan bila masuk je, the ambiance Balinese tu amat ketara dari mula ID dan aturan kraf sekitar resort. Tengok sajalah pemandangan private pool yang semestinya amat menarik untuk dijadikan port bergambar dan OOTD. Azriel lah paling happy.
  




Like serious guys korang akan suka the accomodation kat sini sebab semua lengkap dan paling penting untuk gegadis macam i is, the toilet is completely perfect siap dengan hair dryer dan ada iron dalam bilik, so tak perlu risau kalau korang bawak baju yang kedut dan perlu digosok. Hihi.. Dan plug point juga banyak. So tak risau bab nak charge henpon k.

jadi kalau korang datang langkawi boleh lah kiranya start plan or booking Telaga Terrace Boutique Resort yang mana tempat yang stategik dan berdekatan dengan kawasan sekitar dengan permainan pantai. bar serta  restoran dan warung makanan laut untuk beriadah dimalam hari.

Untuk Keterangan lanjut boleh hubungi 

Tel : 04-955 3435

Alamat

GA Business Centre
Jalan Pantai Chenang
Mukim Kedawang
07000 Langkawi
Kedah
Malaysia

Opening Hours

Mon: Open 24 hours
Tue: Open 24 hours
Wed: Open 24 hours
Thu: Open 24 hours
Fri: Open 24 hours
Sat: Open 24 hours
Sun: Open 24 hours
 

You May Also Like

0 Comments

Bismilahirohmanirrohim

Powered by Blogger.