Review SUBLIME SKIN LIFT & FIRM AMPOULE by COMFORT ZONE.

by - July 12, 2021




Bila usia meningkat remaja dan seterusnya menjadi semakin berusia kita akan mengalami masalah pada wajah terutamanya sekali,muncul garis halus dan spot pigment pada wajah, secara lansung menyumbang kepada paras rupa kulit yang tidak sihat. Ok lah dah lama i tak menulis blog dan berkongsi result product yang digunakan. 



Maklumlah kenkangan masa yang tiada had membuatkan i sentiasa sibuk dengan urusan seharian. Semestinya wajah menjadi salah satu faktor untuk menunjukkan sama ada masih kekal sihat atau kulit makin dull atau tak sekata. bertepatan dengan usia yang kian mencecah 40an. Korang mesti mencari product yang mampu terlihat keberkesanan dalam hanya 7 hari. Tak perlu suntikkan atau makan. Hanya sapuan sekata dan hasilnya Wallah..



Dipasaran mungkin terdapat banyak jenama yang mempunyai fungsi yang seakan sama namun tidak bagi SUBLIME SKIN LIFT & FIRM AMPOULE by COMFORT ZONE.



HIDRAMEMORI HYDRA & GLOW dan SUBLIME SKIN LIFT & FIRM AMPOULES adalah salah satu teknik  penyelesaian rawatan yang boleh dilakukan dirumah ia intensif dan alternatif yang sempurna untuk keadaan kita masa kini yang mana kebanyakkan SPA dan salon tutup dan ini adalah salah satu cara terbaik bagi mengekalkan kulit wajah sihat  serta menambah aktiviti yang mana korang merawat wajah dengan sendiri dan ia lengkap sempurna dengan formula yang ringan senang apply dan hasil dalam 7 hari.
Diasaskan oleh mereka yang pakar, formula pekat dengan litupan ringan menjadikan wajah bakal kembali muda remaja dan permukaan kulit mejadi lembab sekata. Ini pasti kerana i sendiri yang melalui pengalaman ini. 

1) Hydramemory Hydra & Glow Ampoule

Pekat penghidratan dan pencahayaan yang menjadikan kulit lebih anjal dan bercahaya, lebih halus dan berseri. Disarankan untuk kulit yang lebih muda 25 hingga 40 tahun, dan untuk kulit yang lebih matang dalam iklim yang sangat panas.

• Melembapkan, mencerahkan dan melindungi kulit secara aktif

• Mengoptimumkan perlindungan cahaya dan antioksidan

• Meningkatkan penghidratan mendalam dan mencegah kekeringan kulit melalui kesan penghalang


2) Hydramemory Lift & Firm Ampoule

Menumpu penuh kepada  penuaan dan  menjadikan kedutan  kurang kelihatan dan kulit menjadi anjal dan lift up. 

• Mengurangkan kedutan pada permukaan kulit dan merawat jauh kedalam permukaan kulit
• Meningkatkan keanjalan kulit
• Kesan serta merta 

** Kedua-dua produk menggunakan 94.5% Bahan Semula jadi dan ia tidak mengandungi pewangi.

Sekarang mereka ada promosi yang mana :

Hydramemory Hydra &Glow Ampoules – FREE Hydramemory Serum (8ml) worth RM108 with every purchase (now at RM208; n/p at RM238) Sublime Skin Lift &Firm Ampoules – FREE Sublime Skin Serum (8ml) worth .RM150 with every purchase (now at RM258; n/p at RM298) 


Can be purchase at Comfort Zone’s Official’s Lazada and Shopee Mall at https://bit.ly/3zEbPSy More Info Links: Find more information at @comfortzonemalaysia:



P/S : Sejujurnya pendapat i selepas pemakaian  SUBLIME SKIN LIFT & FIRM AMPOULE ni boleh dikatakan formula yang dihasilkan adalah sangat magic, kerana dengan satu tiub sahaja korang akan dapat melihat hasilnya. Dan bagi i ia magic dan kekal. Cara pemakaian sangat mudah dan oleskan pada wajah seperti korang apply toner dan dap onto skin and yes wait the result then. Walaupun harga yang sedikit pricy untuk hasil yang mengagungkan adalah sangat wajar, paling penting rawatan dari rumah yang dilakukan sendiri tanpa perlu suntikan atau makan. Lebih selamat dan semestinya menjadi pilihan bagi yang takut jarum atau health concious. 

So apa lagi jom jadi muda remaja bersama  SUBLIME SKIN LIFT & FIRM AMPOULE by COMFORT ZONE.

You May Also Like

0 Comments

Bismilahirohmanirrohim

Powered by Blogger.