Zinus Malaysia Peneraju Rangakain Perabot Alegan Mampu Milik.

by - February 13, 2023

Hi korang. Puasa dah nak dekat dan seterusnya Hari raya bakal muncul. Dalam kesibukkan bekerja pun bila melibatkan persiapan raya semua mesti akan kelam kabut memastikan semua berganti baru.

Selain baju baru, tak ketinggalan persiapan untuk rumah, membersihkan rumah bagi memastikan ia kelihatan baru sempena Hari Raya bakal tiba. Semestinya mak-mak macam I takkan terlepas peluang untuk menambah baik perabot yang sdia ada. Rancangnya macam nak tambah koleksi kerusi diruangan tamu. Banyak diluar sana mula mempromosikan design yang cantik dan murah. Tapi I tertarik dengan koleksi dari Zinus Malaysia.

Bila decide nak beli perabot, perkara utama yang harus di fikirkan adalah, adakan ia satu keperluan, cukup compact ke untuk ruangan size rumah, cara pemasangan, harga setiap, dahtu bergantung pula mengikut material dan ketahanan, last but not least kos penghantaran - FREE within Peninsula Malaysia . Ini adalah factor yang perlu di titikberat sebelum membeli perabot.


Pada hujung minggu lepas I meluangkan masa untuk melawat sendiri showroom Zinus Malaysia di Bandar Puchong. Ternyata mat amula tertarik dengan konsep koleksi dan keselesaan yag dibawa oleh Zinus Malaysia.


Di Zinus Malaysia ni ada 3 pilihan sofa (3-seater & 2-seater) untuk menawan hati mata mak-mak macam I ni antaranya:-

1. Josh Contemporary (Polyester fabric with foam and fiber cushions)




2. Jackie modern  (Polyester fabric with foam and fiber cushions)

 



3. Ricardo Designer (Polyester fabric with foam and fiber cushions)

 



Sampai je showroom mula lah I menerjah dan experimentasi sendiri tentang keselesaan produk dari Zinus Malaysia ni. Sumpah material best sejuk dan comfort sangat.


Bear tu lagi besar dari i dan korang boleh nampak sendiri bertapa besar luas dan besarnya sofa 3 seater ni.

 

“Modern contemporary design sofas featuring soft lines, neutral toned fabric and a soft yet supportive feel that pairs effortlessly against any home interior.”


Acah-acah borak dengan partner sambil layan coffee talk gitu. 


Untuk pengetahuan korang sofa ni boleh disassemble tau. Dan sarung cushion boleh di cuci.


Ini adalah jenis Josh Contemporary untuk 3-seater luas besar dan selesa betul.


Nah tengok saja lah test sofa sampai baring baring, mau tidaknya ia terlalu selesa dan ia sejuk. Ok bila dah test baring segala, makanya hati dah terpaut dengan Josh Contemporary ni. Bukan saja materialnya yang selesa warna yang menarik tapi size compact yang menambat hati i. Iyerlah susah bila sofa besar-besar ni, makan space area nanti. 

 

Menariknya Perabot dari Zinus Malaysia ni adalah ciri ciri uniknya yang tidak memerlukan pelanggan mengupah mover yang mana, assembly item boleh diuruskan sendiri oleh pelanggan. Macam main lego just attach it dan slot in. Semudah itu. Ia ringan dan mudah di urus. Datang dalam kotak yang didalamnya lengkap seunit sofa. Tidak memerlukan any tools untuk pemasangan dan paling penting affordable sangat. Konsep citarasa moden dan alegan.


Rumah dahla sejenis compact juga. nak mengangkut lagi dan terpaling best ciri Zinus malaysia ni adalah, pasang sendiri tanpa memerlukan apa-apa tools. Bagus kan?

So berminat nak explore dan experience sendiri perabot dari Zinus malaysia korang boleh pay a visit to their outlet. Zinus malaysia bukan sahaja ada sofa, mereka ada juga produk Mattress, Bedframes, Cool Pillows. 

Senang je lokasi show room ni. Bersebelahan IOI Mall Puchong saja.







Showroom Address 📍📍
1-1, Jalan Merbah 1
Bandar Puchong Jaya
47170 Puchong
Selangor
Tel 03-8082 3359 (Office) 
WhatsApp 011-3129 9882 (Customer Service)
Showroom Hours
10am to 8pm (Mon to Fri) 
12pm to 8pm (Sat/Sun/PH)

Visit their MEDSOC page  too 

Kalau nak tengok -tengok dulu koleksi sofa secara online, klik je link ni https://zinus.com.my/collections/designer-sofas

You May Also Like

0 Comments

Bismilahirohmanirrohim

Powered by Blogger.