Terokai Kehidupan Moden di Eka Heights:Memperkenalkan Lumira

by - May 11, 2024



Zaman sekarang semua nak cari kediaman yang menenangkan. Dengan adanya satu tempat destinasi yang mampu menyediakan segala kemudahan untuk segala keperluan. Itulah pelengkap sebenar sebuah kediaman. Kediaman idaman adalah dimana mampu menawarkan tempat perlindungan yang tenang dan diliputi keindahan alam semula jadi yang menghijau serta pemandangan tasik yang mengagumkan sekali gus memberikan pengalaman hidup yang tiada tandingannya.


Ruangan yang menampilkan rekaan moden, exclusive dan minimalis


Kediaman selesa untuk keluarga meliputi keluasan 371 ekar, menawarkan 10 presint, 3,620 unit kediaman dan 25 unit hartanah komersial. Dibangunkan di kawasan strategik di mana kehidupan moden bertemu reka bentuk yang berkonsepkan mampu milik dan sesuai bagi golongan pertengahan namun tetap bercirikan eksklusif dan moden serta landskap indah menghijau dengan kekayaan taman hijau yang mendamaikan mata.

MATRIX Concepts memperkenalkan projek perumahan terbaru Eka Heights terletak di Seremban, Negeri Sembilan dalam wilayah pembangunan Malaysia Vision Valley (MVV) yang menjadi pusat penjanaan ekonomi di negeri berkenaan. Mengambil masa kira-kira sejam perjalanan dari ibu kota Kuala Lumpur, ia terletak bersebelahan dengan Bandar Sri Sendayan, Negeri Sembilan. Ternyata ia adalah pitstop paling strategik untuk kediaman mampu milik bagi mereka yang mencari spot Rumah dalam taman. Eka Heights dibangunkan di kawasan strategik dan berada dalam perancangan Lembah Wawasan Malaysia 2.0, koridor pertumbuhan baharu yang diperuntukkan sebagai lanjutan kepada Greater Kuala Lumpur di Negeri Sembilan. Mudah diakses melalui lebuh raya utama seperti Lebuhraya Utara-Selatan dan mempunyai laluan terus ke Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) yang memendekkan masa perjalanan ke lapangan terbang.MATRIX Concepts memperkenalkan projek perumahan terbaru Eka Heights terletak di Seremban, Negeri Sembilan dalam wilayah pembangunan Malaysia Vision Valley (MVV) yang menjadi pusat penjanaan ekonomi di negeri berkenaan. Mengambil masa kira-kira sejam perjalanan dari ibu kota Kuala Lumpur, ia terletak bersebelahan dengan Bandar Sri Sendayan, Negeri Sembilan. Ternyata ia adalah pitstop paling strategik untuk kediaman mampu milik bagi mereka yang mencari spot Rumah dalam taman. Eka Heights dibangunkan di kawasan strategik dan berada dalam perancangan Lembah Wawasan Malaysia 2.0, koridor pertumbuhan baharu yang diperuntukkan sebagai lanjutan kepada Greater Kuala Lumpur di Negeri Sembilan. Mudah diakses melalui lebuh raya utama seperti Lebuhraya Utara-Selatan dan mempunyai laluan terus ke Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) yang memendekkan masa perjalanan ke lapangan terbang.


Ini merupakan gabungan yang sempurna antara kemudahan dan pendidikan, dengan sekolah-sekolah ternama seperti SK Sendayan dan SMK Bandar Sri Sendayan terletak kurang dari 10 kilometer dari jarak perumahan. Selain itu, pusat komersial seperti Tiara Biz dan Sendayan Metropark memberi penduduk akses yang memudahkan penduduk membuat pilihan untuk membeli-belah tempat makan.

 

 

Kini projek perumahan Rumah 2 tingkat yang dikenali sebagai Lumira kini diperkenalkan - tambahan terkini kepada siri sebelumnya Eka Heights. Rumah teres dua tingkat ini dibina dan  diberi rekaan bentuk moden dan ruang yang luas, sempurna untuk keluarga yang ingin meningkatkan gaya hidup mereka. Dengan 4 bilik tidur, 3 bilik air, dan dengan harga bermula dari RM 405,000, Lumira menawarkan kehidupan mewah pada harga yang berpatutan.

 

Tetapi apa yang menarik mengenai Perumahan  dua tingkat Lumira ini adalah perumahan eksklusifnya ini, berinspirasi oleh tema muzik. Penduduk boleh berehat dengan pemandangan yang menarik melalui dek gitar, atau menikmati pelbagai kemudahan termasuk kawasan permainan kanak-kanak, serta buaian, dan gim dalam taman. 

 

Jadi, jangan lepaskan peluang untuk menjelajah kehidupan mewah di Eka Heights dan mengenali dengan lebih dekat tentang keistimewaan Lumina. Untuk maklumat lanjut mengenai Projek, sila layari Sosial Media dan Laman Web di:

Laman Web: https://www.ekaheights.com

Instagram @matrix_concepts

Facebook @matrixconceptshomes

Emel: matrixcarecentre@mchb.com.my

Hotline Pertanyaan Projek: 1800-88-2688

 

Dan pastikan untuk mengikuti mereka di Instagram dan Facebook untuk mendapatkan perkembangan terkini!

 

 

#Eka8A #EkaHeights #Lumira #FlexiLivingHomes #HomesofyourDream #EscapetoNature #MegakaPark #MatrixConcepts

 


You May Also Like

4 Comments

  1. lokasi yang strategik untuk di diami :)

    ReplyDelete
  2. Best kan rumah macam ni. Ada banyak kemudahan berdekatan. Persekitaran yang cantik dan selesa.

    ReplyDelete
  3. seronoknya sis rumah kat sini kan! lovee

    ReplyDelete
  4. Suka bebenor la Rawlins tengo layout rumah nie - luas. Dah la banyak kemudahan di sekitarnya.

    ReplyDelete

Bismilahirohmanirrohim

Powered by Blogger.