Retinol Youth Renewal Night Cream Formulasi terbaru yang mampu memudarkan lingkaran kedut pada wajah dengan tekstur lebih ringan

by - March 03, 2020

Memiliki kulit yang cantik serta menawan adalah idaman setiap wanita kat dunia ni. Jangan kata kita yang dah jangkau usia 30an ni, yang kaum muda mudi sekarang pun tak nak kalah. masing-masing berlumba untuk cantik kan. Macam i sendiri dengan jadual yang sangat hectic dan dan kadang waktu pengurusan wajah tidak lagi sesempurna dulu. maksud i, dulu rajin lah kalau nak ikut10 steps Korean style jaga kulit. Tapi sekarang alahai kekangan masa yang amat terhad menjadikan i seorang yang ringkas dan memerlukan sesuatu yang ringkas juga untuk penjagaan wajah yang sempurna.

Antara langkah sebelum ini adalah mencari sesuatu product yang merangkumi semua yang diperlukan oleh kulit wajah. Nak nak untuk waktu malam, yela seharian wajah bekerja, senyum monyok, sedih stress semua reaksi wajah boleh menyumbang pada wajah tak sihat dan boleh dikatakan dalam study i sebelum ini, reaksi wajah memainkan peranan penting dalam kesihatan riak wajah juga. kalau happy happy lah hasilnya , kalau penat penat lah hasilnya. Tapi dizamn seba canggih ni. Salah satu teknologi yang didatangkan khas dari Dr Murad adalah dengan terhasilnya satu solusi dimana treatment ini lebih kepada skin wellness through cellular hydration.

Meh nak perkenalkan lagi secara detail produk apa yang i tengan guna sekarang yang menjadikan i perhatian yang bertanya apa yang i gunakan bagi mengekalkan keanjalan kulit serta lembapan yang mampu menjadikan kulit kelihatan muda walau diusia lewat 30an ini.

Retinol Youth Renewal Night Cream.


Murad Retinol Youth Renewal Night Cream RM387.50


Dapatkan semula kapasiti kulit korang dengan Murad Retinol Krim Malam Pembaharuan Remaja; penemuan, formula anti-penuaan yang berfungsi untuk memerangi kebimbangan bersama semasa korang sedang tidur. 

Dikuasakan oleh Teknologi Tri-Aktif Retinol (Retinoid yang bertindak pantas, Retinol yang dilancarkan dengan masa dan penggalak Retinol), krim yang ringan dan cepat menyerap membantu meminimumkan penampilan garis-garis halus, kedutan dan tekstur yang tidak rata untuk yang lebih licin, yang lebih muda -Sebuah kulit datang pagi. 

Menghasilkan kelembapan dan penghidratan yang tahan lama, campuran Ekstrak Bunga Swertia dan Ekstrak Alga Merah yang kaya peptida menghasilkan kesan peningkatan sturtur dan pengukuhan untuk membantu meningkatkan keanjalan dan mentakrifkan semula kontur muka. Bangunlah dengan kulit yang dirawat waktu tidur, diperbaharui dengan pencahayaan yang dipulihkan. Bebas dari parabens, sulfat, phthalates dan gluten.


wajah i sebelum..


dan selepas


Ternyata kelihatan jelas, bertapa hidrasi kulit yang menhasilkan cahaya pada wajah. Sejujurnya I amat suka dengan produk Dr Murad ini kerana ia banyak memulihkan lapisan kulit terutama sewaktu i sedang tidur.

I dah consumed produk ni almost a month dan ia menghasilkan result yang luar biasa dan I amat puas hati. Paling best lingkaran kedut halus dan juga keadaan kulit kusam berkurangan dan paling best kulit jadi sangat sihat. Jerawat pun segan nak hinggap.

Peningkatan Formula Dengan Manfaat Ditambah, Tekstur Kaya serta Kemasan Ringan. Membantu meminimumkan tanda-tanda penuaan yang yang kelihatan, dan yang tidak kelihatan 
serta melindungi keradangan kulit akibat cahaya matahari seharian. Kesesuai kulit untuk
  1. ·        Normal
  2. ·        Berminyak
  3. ·        Gabungan
  4. ·        Kering

Selepas 4 minggu:

83% ia mampu menghasilkan kulit lebih tegang serta lebih lembut
80% menghasilkan effect  dan pantulan cahaya meningkat pada wajah

Mesti nak tahu lebih lagi tentang produk rangkaian dari Dr Murad ni kan. Korang boleh saja terus ke 



You May Also Like

0 Comments

Bismilahirohmanirrohim

Powered by Blogger.